Stół wielkanocny dla dziennikarzy

Z okazji Świąt Wielkanocnych zapraszamy dziennikarzy polskich i zagranicznych na dwa wydarzenia w Poznaniu i Warszawie.
Nawiguj

Opis projektu

Polska tradycja wielkanocna jest najbardziej mięsnym polskim świętem religijnym. Przy tej okazji zwiększamy wiedzę o pozytywnej roli mięsa wieprzowego jako niezbędnego składnika świątecznych stołów.

Aby przekazać informacje, które przyczynią się do dalszego propagowania wiedzy o polskiej wieprzowinie i jej związkach z narodową tradycją warto skorzystać z bezpośredniego kontaktu z dziennikarzami najważniejszych mediów w naszym kraju i zorganizować spotkanie na kształt Konferencji Prasowej. Właściwym miejscem na jej przeprowadzenie jest Polska Agencja Prasowa w Warszawie.

Udział w zebraniu – który nawiązywałby do Świątecznego Stołu Wielkanocnego – biorą nie tylko przedstawiciele władz ale przede wszystkim eksperci, historycy, teologowie, a nawet duchowni, przedstawiciele wszystkich wyznań nurtu chrześcijańskiego.

Zawartość projektu

Promocja polskiego mięsa wieprzowego to nasza domena. Podczas tego projektu:

  1. Organizujemy Konferencję Prasową w formule Stołu Wielkanocnego do którego zaproszono dziennikarzy polskich i zagranicznych
  2. Emitujemy audycję telewizyjną, przygotowaną na bazie materiału uzyskanego w trakcie spotkania
  3. Prowadzimy działania dla młodzieży szkolnej podczas Targów Edukacyjnych w Poznaniu

Materiały wideo

Poniżej prezentujemy materiały filmowe z projektu.

Reportaż TVP3

Galeria zdjęć

Poniżej prezentujemy zdjęcia z wydarzeń.

Kliknij na zdjęcie aby otworzyć galerię:

Projekt w mediach

Portalspozywczy.pl opisał przebieg konferencji. Artykuł do przeczytania tutaj:

Otwórz artykuł

Raport informacyjny PAP

Pod poniższym linkiem można wyświetlić raport z konferencji prasowej, która odbyła się w PAP w warszawie:

Otwórz raport

Kampania internetowa

W ramach projektu docieramy do odbiorców także poprzez materiały promujące wieprzowinę zamieszczone w sieci. Używamy kampani Social Ads aby zwiększyć świadomość konsumentów na temat walorów wieprzowiny w kulturze i diecie człowieka. W konsekwencji takie kampanie prowadzą do stałego wzrostu konsumpcji, a co za tym idzie produkcji mięsa i hodowli. Obserwuj nasz profil aby być na bieżąco z wiedzą o polskiej wieprzowinie:

OCRWK na Facebooku

Organizatorem projektu jest Ogólnopolski Cech Rzeźników Wędliniarzy Kucharzy.

Ogólnopolski Cech
Rzeźników - Wędliniarzy - Kucharzy

Organizujemy projekty społeczne na terenie całej Polski. Uświadamiamy konsumentów o pozytywnych wartościach, które niesie dieta z uwzględnieniem mięsa wysokiej jakości. Opieramy się na wiedzy eksperckiej specjalistów z dziedziny technologii żywienia. Dowiedz się więcej:

www.ocrwk.pl