Stół wielkanocny dla dziennikarzy 2025

Z okazji Świąt Wielkanocnych zapraszamy dziennikarzy polskich i zagranicznych na dwa wydarzenia w Poznaniu i Warszawie.
Nawiguj
Opublikowano: 14/04/2025

Opis projektu

Polska tradycja wielkanocna jest najbardziej mięsnym polskim świętem religijnym. Przy tej okazji zwiększamy wiedzę o pozytywnej roli mięsa wieprzowego jako niezbędnego składnika świątecznych stołów.

Aby przekazać informacje, które przyczynią się do dalszego propagowania wiedzy o polskiej wieprzowinie i jej związkach z narodową tradycją warto skorzystać z bezpośredniego kontaktu z dziennikarzami najważniejszych mediów w naszym kraju i zorganizować spotkanie na kształt Konferencji Prasowej. Właściwym miejscem na jej przeprowadzenie jest Polska Agencja Prasowa w Warszawie. Dodatkowo, oddziaływanie na młodego konsumenta zapewnią działania promocyjne podczas Targów Edukacyjnych w Poznaniu.

Zawartość projektu

  1. Organizujemy Konferencję Prasową w formule Stołu Wielkanocnego do którego zaproszono dziennikarzy polskich i zagranicznych
  2. Prowadzimy działania dla młodzieży szkolnej podczas Targów Edukacyjnych w Poznaniu
  3. Emitujemy audycję telewizyjną, przygotowaną na bazie materiału uzyskanego w trakcie spotkania
  4. Wydajemy ogłoszenie w prasie branżowej: „Gospodarka Mięsna”
  5. Promujemy projekt w mediach społecznościowych.

Szczegóły projektu

  • Targi Edukacyjne
    Pawilon 6 na Międzynarodowych Targach Poznańskich: 7 – 9.03.2025
  • Konferencja prasowa
    Polska Agencja Prasowej, ul. Bracka 6/8, Warszawa: 14.04.2025
  • Ogłoszenie prasowe
    W czasopiśmie Gospodarka Mięsna – Numer 03/2025
  • Audycja Telewizyjna
    TVP3 Poznań, emisja 14.04 – 30.04.2025
  • Kampania w mediach społecznościowych
    5.03 – 30.04.2025

Materiały wideo

Poniżej prezentujemy materiały filmowe z projektu.

Dodamy wkrótce.

Galeria zdjęć

Poniżej prezentujemy zdjęcia z wydarzeń.

Kliknij na zdjęcie aby otworzyć galerię:

Projekt w prasie

Ogłoszenia zostały zamieszczone w magazynie Gospodarka Mięsna. Do obejrzenia poniżej:

Kampania internetowa

W ramach projektu docieramy do odbiorców także poprzez materiały promujące wieprzowinę zamieszczone w sieci. Używamy kampani Meta Ads aby zwiększyć świadomość konsumentów na temat walorów wieprzowiny w kulturze i diecie człowieka. W konsekwencji takie kampanie prowadzą do stałego wzrostu konsumpcji, a co za tym idzie produkcji mięsa i hodowli. Obserwuj nasz profil aby być na bieżąco z wiedzą o polskiej wieprzowinie:

OCRWK na Facebooku

Organizatorem projektu jest Ogólnopolski Cech Rzeźników Wędliniarzy Kucharzy.

Ogólnopolski Cech
Rzeźników - Wędliniarzy - Kucharzy

Organizujemy projekty społeczne na terenie całej Polski. Uświadamiamy konsumentów o pozytywnych wartościach, które niesie dieta z uwzględnieniem mięsa wysokiej jakości. Opieramy się na wiedzy eksperckiej specjalistów z dziedziny technologii żywienia. Dowiedz się więcej:

www.ocrwk.pl