Polska tradycja wielkanocna jest najbardziej mięsnym polskim świętem religijnym. Przy tej okazji zwiększamy wiedzę o pozytywnej roli mięsa wieprzowego jako niezbędnego składnika świątecznych stołów.
Aby przekazać informacje, które przyczynią się do dalszego propagowania wiedzy o polskiej wieprzowinie i jej związkach z narodową tradycją warto skorzystać z bezpośredniego kontaktu z dziennikarzami najważniejszych mediów w naszym kraju i zorganizować spotkanie na kształt Konferencji Prasowej. Właściwym miejscem na jej przeprowadzenie jest Polska Agencja Prasowa w Warszawie. Dodatkowo, oddziaływanie na młodego konsumenta zapewnią działania promocyjne podczas Targów Edukacyjnych w Poznaniu.
Zawartość projektu
- Organizujemy Konferencję Prasową w formule Stołu Wielkanocnego do którego zaproszono dziennikarzy polskich i zagranicznych
- Prowadzimy działania dla młodzieży szkolnej podczas Targów Edukacyjnych w Poznaniu
- Emitujemy audycję telewizyjną, przygotowaną na bazie materiału uzyskanego w trakcie spotkania
- Wydajemy ogłoszenie w prasie branżowej: „Gospodarka Mięsna”
- Promujemy projekt w mediach społecznościowych.